بهترین مدل های شیک و امروزی برای درب کابینت

انواع درب کابینت

از کابینت آشپزخانه ی خود خسته شده اید؟ احساس می کنید که رنگ یا طرح آن قدیمی شده است؟ یکی از راه های میانبر برای بازسازی کابینت های آشپزخانه تعویض درب کابینتها می باشد. با استفاده ازطرح هایی خلاقانه برای درب های کابینت آشپزخانه و به کارگیری سبک های شیک، راههای جدیدی را برای زیباتر کردن آشپزخانه ی خود بیابید.

ساخت درب شیشه ای برای کابینت

شیشه های براق، به جای شیشه های مات یا درب ام دی اف، راه خوبی برای بزرگتر نشان دادن آشپزخانه و زیباتر کردن آن است. می توانید از ظروف روزمره ای که با رنگ دیوارها و کابینت آشپزخانه نیز همخوانی داشته باشند در کابینت استفاده کنید. می توانید سفال ها و عتیقه جات خود را نیز درون طبقات قرار دهید.

درب کابینت

درب کابینت x شکل:

نوع دیگری از درب های کابینت، درب های x شکل هستند که جذابیت منحصر به فردی به نمای آشپزخانه می دهند.

درب کابینت-2

شیشه های یکپارچه

این درب های شیشه ای که به صورت یکپارچه شیشه ای هستند تمام ظروف کابینت را در معرض دید قرار می دهند.

درب کابینت-3

درب کابینت طرح خانه ی مزرعه

درب های کابینت در مزرعه ها امکانات رفاهی را با نمای کابینت ها در زمان قدیم به نمایش می گذارند. پانل های چوبی رنگی که شبیه به درهای خانه ی روستایی ساخته شده اند میتوانند به عنوان کابینت انباری نیز مورد استفاده قرار گیرند.

درب کابینت-5

کابینت با درب چوبی

کابینت های قوی و بادوام با چوب بامبو برای دکوراسیون آشپزخانه ها راه حل شیک، مدرن و البته کمی گران قیمت هستند. 

درب کابینت-6

کابینت با درب های سلطنتی :

ماشین آلات دقیق دربهای کابینت را بصورت پیچیده تزیین میکنند. ساخت کابینت های سلطنتی به همراه درب های x  شکل هماهنگی را به آشپزخانه ی شما می آورد.

درب کابینت-7

میکس کردن :

استفاده از درب های چوبی با رنگ گرم در کنار کابینت های سفید کنتراست چشم نوازی را به وجود می آورد. می توان درب های شیشه ای را برای کابینت سفید انتخاب نمود.


درب کابینت-8

نوآوری در طراحی درب کابینت

یک کابینت ام دی اف استاندارد را به یک گاراژ تبدیل کنید. درهای کابینت را با دربهای چوبی  متحرک جایگزین کنید و لوازم خود را درون آن قرار دهید. با انتخاب یک رنگ مناسب برای سایر کابینت ها کنتراست زیبایی را خلق کنید.

درب کابینت-9

درب های کابینت سفارشی

قالب بندیهای پیچیده تر با طرح های برجسته برای اضافه کردن عمق به جزئیات، از طرح های منحصر به فرد درب کابینت می باشند. این کابینت ها می توانند میکسی از کابینت هایی باز و بسته باشند.

درب کابینت-10

کابینت با درب های بزرگ

کابینت سفارشی با پانل های بسیار طولانی، لوازم خانگی بزرگ را از غلبه بر آشپزخانه حفظ میکنند و توهم یک فضای بلندتر را ایجادمیکنند. لبه های نقره ای با درب های سفید جلوه ای زیبا به آشپزخانه می بخشند.

درب کابینت-11

تزئین درب کابینت

با کمک یک هنرمند چوبکار می توانید درب های کابینت را تزئین کنید. این الگوهای برش سبک کابینت های اسکاندیناوی را به خانه های شما اضافه میکند.

درب کابینت-12

کابینت با درب های سیاه کابینت هایی با درب های سیاه ولولای پنوماتیک یک انتخاب جسورانه برای کابینت آشپزخانه می باشد.

درب کابینت-13

ویترین ظروف ساخت کابینت به شکل ویترین با درب های شیشه ای را برای آشپزخانه خود فراموش نکنید. اندازه ی این ویترین بهتر است تا نزدیکی سقف باشد. شما می توانید لوازم مختلف را در اندازه های مختلف در این ویترین قرار دهید.

کابینت با دستگیره ی مخفی دستگیره مخفی یا پنهان در داخل کابینت آشپزخانه نصب می شود. ابزار به کار رفته در این دستگیره ها مکانیکی یا آهن ربایی است و این امکان را به مصرف کننده می دهد که با فشار درب کابینت آن را به راحتی باز کند.

خروج

سبک کابینت خود را انتخاب کنید.

سفارش کابینت آشپزخانه (مشاوره رایگان)