مدرن ترین چیدمان کابینت برای آشپزخانه های کوچک

مدرن ترین مدل کابینت آشپزخانه برای آشپزخانه ی کوچک

کابنیت آشپزخانه کوچک


آشپزخانه ها بخش مهمی از هر خانه هستند و ما همه می خواهیم که آشپزخانه بزرگ و مدرن داشته باشیم. چیدمان کابینت آشپزخانه نقش مهمی از لحاظ بصری و فضا دارند. با این حال با کوچک شدن آشپزخانه ها طراحان کابینت آشپزخانه مشغول طراحی جدید برای کابینت آشپزخانه کوچک شده اند.  از سوالاتی که همواره طراحان کابینت سعی در اجرای آن هستند این است که چگونه می توان آشپزخانه ای کوچک با کارایی زیاد داشت؟ بهترین چیدمان برای کابینت آشپزخانه کوچک چه می باشد؟ بهترین ترکیب رنگ کابینت آشپزخانه ی کوچک چیست؟ ما در این جا عکس هایی از مدرن ترین چیدمان کابینت برای آشپزخانه های کوچک برای شما آماده کرده ایم تا از آن ها الهام گرفته و بهترین طرح را که متناسب برای آشپزخانه شما است پیدا کنید.
1- کابینت برای آشپزخانه کوچک و مکعب
مکعب بودن آشپزخانه به وضوح منطقه ای اید ه آل برای آشپزخانه بدون فشردن فضا تعریف می کند. همه ی اشیا را می توانید منظم در کنار هم داشته باشید . اپن آشپزخانه ی کوچک را کمی بزرگ انتخاب کنید تا به عنوان میز صبحانه و یا میز ناهار خوری در اختیار شما باشد.

 

کابینت آشپزخانه ی کوچک


2. آشپزخانه براق و شفاف
با فضای محدود، نمی خواهید فاصله بینایی را کاهش دهید و فضای آشپزخانه خود را کوچکتر کنید. این آشپزخانه کوچک به لطف نوار شفاف و طرح رنگ سفید به نظر می رسد بزرگتر از اندازه واقعی آن است. این یک ترفند برای بزرگتر نشان دادن آشپزخانه ی کوچک می باشد.

کابینت آشپزخانه ی کوچک


3. بزرگتر کردن آشپزخانه با نور طبیعی

هیچ پنجره ای برای باز کردن و گسترش فضای بصری در آشپزخانه شما وجود ندارد؟ سقف را به یک پنجره تبدیل کنید! شما مقدار زیادی نور طبیعی در آشپزخانه واقعا جالب خود خواهید داشت. 

 

کابینت آشپزخانه کوچک

 

4. استفاده از تمامی فضای موجود
این کار برای آشپزخانه هایی با سقف بزرگتر مناسب می باشد. آشپزخانه نباید خسته کننده باشد. این آشپزخانه کوچک ، جذاب و کارآمد است. طراحی و چیدمان کابینت با بکارگیری تمام فضای موجود - دیوار، بالای یخچال و بالای کابینت صورت گرفته است.

 

کابینت آشپزخانه ی کوچک


5- جاسازی لوازم پرکاربرد
در کابینت های مدرن و امروزی لوازم کاربردی مانند میز، درون کابینت جاساز می شود تا حداکثر فضا را درون آشپزخانه ی کوچک داشته باشند.این سینی برش پانچ همراه با یک سطل زباله پنهان بوده و باعث افزایش کارایی کابینت آشپزخانه می شود.

 

کابینت آشپزخانه ی کوچک

 


6. کابینت سفید رنگ دیوارهای سفید باعث می شود که آشپزخانه بزرگتر شود. اما اگر رنگ سفید بیش از حد چشم شما را اذیت می کند کابینت های خاکستری روشن را برای آشپزخانه ی کوچک خود انتخاب کنید.

 

کابینت آشپزخانه ی کوچک
 

7.چیدمان کشو آشپزخانه کوچک
کشوهایی برای کابینت خود استفاده کنید که همه چیز را در خود جای می دهند. این کشوها قسمت بندی شده و هر جز تعدادی زیادی از لوازم را در خود جای می دهد. شما با داشتن این کشوها دسترسی آسانتری به لوازم خود خواهید داشت.

 

کابینت آشپزخانه ی کوچک

 

8-طرح مینیمالیستی
مینیمالیسم از ایده های بزرگ در میان ایده ها و طرح های آشپزخانه برتر است. خطوط تمیز، رنگ های روشن و وسایل کمکی، کمک می کند تا توهم نظم و فضا ایجاد شود. زمین ساده  و کابینت های ساده همه کار را برای برجسته کردن تم مینیمالیک زیبا انجام می دهند.

 

کابینت آشپزخانه ی کوچک


 
9. کابینت ام دی اف غنی از فلز
این آشپزخانه کوچک غنی در سبک است! با دنبال کردن قانون رنگ سفید برای فضاهای کوچک، در آشپزخانه از بسیاری از جزئیات فلزی استفاده شده تا یکنواختی را از بین ببرد. نورپردازی و دستگیره های طلایی، لوازم کروم و مجموعه ای قابل توجه از نوار برنز!

 

کابینت آشپزخانه ی کوچک

 

10. کابینت قرمز و سیاه برای آشپزخانه ی کوچک کلاسیک
کابینت های سیاه و قرمز کریسمسی  یک ترکیب جالبی را ایجاد می کنند که یک آشپز بسیار کوچک اما قابل توجه را ایجاد می کند!

 

کابینت آشپزخانه ی کوچک

11. اجازه دهید نور وارد شود  می توانید پنجره ها را باز کنید و جریان نور طبیعی را ببندید. پنجره های باز افق بصری را افزایش می دهد و سبب بزرگ نشان داده شدن آشپزخانه می شود.

 

کابینت آشپزخانه ی کوچک  

 

12. شیک و کارآمد چند متر مربع از گوشه اتاق همه چیزهایی است که برای آشپزخانه کامل نیاز دارید. این آشپزخانه کوچک و کارآمد نیز سبک متفاوتی است. به لحاظ ظاهری و مدرن با گیاهان تزئین شده است. یک صندوق کوچک، فاکتور راحتی را به ارمغان می آورد.

 

کابینت آشپزخانه ی کوچک

13. فضای باز و بازتر
طرح های قفسه باز، اتاق ها را به یک فضای بزرگ متصل می کنند. این ترفند فضاهای پرشده را باز می کند. این آشپزخانه کوچک به نظر کوچک نمی رسد. با توجه به ظاهر ساده ی آن زیبایی منحصربه فردی دارد.

 

کابینت آشپزخانه ی  کوچک-کابینت ام دی اف کابیت قهوه ای مشکی

14. ذخیره سازی عمودی
فضا و ذخیره سازی همیشه یک چالش برای خانه های کوچکتر است. با خلاقیت خود می توانید از هر اینچ فضای موجود استفاده کنید. قفسه های عمودی ایده آل برای استفاده از شکاف های ناخوشایند بین لوازم، دیوارها و کابینت ها مناسب هستند.

 

کابینت آشپزخانه کوچک- مدل داخل کابینت-

خروج

سبک کابینت خود را انتخاب کنید.

سفارش کابینت آشپزخانه (مشاوره رایگان)